Przejdź do treści

Projekty e-Twining

Program eTwinning – europejska społeczność szkolna
Kolejny projekt za nami- tym razem projekt międzynarodowy z udziałem naszych uczniów. Uczniowie: Jordan Jakubiszyn 3e, Dawid Grynhagel 3e, Zofia Zakrzewska i Kacper Suchecki 4B uczestniczyli w międzynarodowym programie eTwinning. Nasi uczniowie wraz z uczniami z Turcji, Chorwacji, Ukrainy, Rumunii zrealizowali projekt pt. Well-Being at School through Soft Skills -Dobre samopoczucie w szkole dzięki umiejętnościom miękkim. Celem projektu była diagnoza i stworzenie wspierającego, włączającego środowiska szkolnego, kładąc nacisk na rozwój niezbędnych umiejętności miękkich wśród uczniów. W ramach projektu młodzież opisała i opowiedziała o działaniach swoich szkół, które wspierają dobrostan młodzieży m.in.: apele, dzień otwarty szkoły, klub szachowy, zespół muzyczny, dyskusyjny klub książki, konkursy szkolne, zaplecze szkoły i ważne wydarzenia w życiu szkolnym organizowane przez nauczycieli i samorządy uczniowskie. Uczniowie wykonali padlet, Kahoot, eTwinning wall przygotowany przez uczniów z Turcji w swoich szkołach. Przeprowadzili debatę online nt. umiejętności miękkich wykorzystywanych w szkole. Realizacja projektu była dla uczniów okazją do rozwijania inteligencji emocjonalnej, komunikacji, współpracy i umiejętności rozwiązywania problemów poprzez interaktywne i oparte na współpracy działania. Młodzież realizując projekt kontaktowała się z młodzieżą z zagranicy poprzez spotkania online, chat session, forum, stronę internetową programu eTwinning.
Opiekę merytoryczną nad projektem pełniła p. Anna Strawa- psycholog szkolny, p. Katarzyna Zakrzewska i p. Aleksandra Rusak – nauczycielki języka angielskiego.

 

…………………………………………………………………………………………………………

 

eTwinning – European school community

Another project is behind us – this time an international project with the participation of our students. Students: Jordan Jakubiszyn 3e, Dawid Grynhagel 3e, Zofia Zakrzewska 3e and Kacper Suchecki 4B participated in the international eTwinning program. Our students, together with students from Turkey, Croatia, Ukraine and Romania, carried out a project entitled Well-Being at School through Soft Skills.

The aim of the project was to diagnose and create a supportive, inclusive school environment, with an emphasis on the development of essential soft skills among students. As part of the project the young people described and talked about the activities of their schools that support the well-being of young people, such as assemblies, school open day, chess club, music band, book discussion club, school competitions, school facilities and important events in school life organized by teachers and student councils. Our students made a Padlet, Kahoot and an eTwinning wall prepared by students from Turkey in their schools. They held an online debate on soft skills used at school.

The implementation of the project was an opportunity for the students to develop emotional intelligence, communication, cooperation and problem-solving skills through interactive and collaborative activities. While implementing the project, the participants contacted young people from abroad through online meetings, chat sessions, forums, and the eTwinning website.

The project was supervised by Ms. Anna Strawa – school psychologist, Ms. Katarzyna Zakrzewska and Ms. Aleksandra Rusak – English teachers.

Skip to content